Nu är vi nere i två bruksbilar igen!

Göran sålde "puss och kram"-bilen i torsdags (puss och kram står för reg-bokstäverna POK), så nu riskerar jag inte att "nästan" få soppatorsk med den fler gånger! Förra torsdagen höll jag nämligen på att få stopp på motorvägen, lyckades dock trixa mig upp till Hyltena och tanka i några liter! Markus var nog ganska spänd på om vi skulle lyckas, den höll på att krångla i en mil innan vi tog oss till macken!

I dag är det ganska lugnt här, pojkarna var på 20-årsfest i går, i Hok! Linus glömde kameran, men han har en kompis som åkte senare så han var här och hämtade upp kameran! Det är sånt man har kompisar till! Jag har ännu inte fått veta om de hade trevligt på grillfesten, men det får man väl tro att de hade. En kompis till dem har sovit över här, för att slippa cykla till Fastorp mitt i natten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!