Nu har jag fått tummen ur!
Jag sade upp bredbandsabonnemanget hos Telia i början på juli, med tre månaders uppsägningstid. Nu fick jag för mig att göra en beställning på bredband hos Tele2, eftersom det gamla håller på att löpa ut! Killen på Tele2 säger att det är bäst att öppna upp bredbandsabonnemanget hos Telia igen, för enklast möjliga flytt!
När jag bokat Tele2-bredbandet och gjorde den förväntade uppringningen, så säger killen på Telia att det blir en ny uppsägningsperiod på tre månader! De har ju verkligen gjort allt för att krångla till livet för oss! Om jag inte öppnar bredbandet, så blir jag anslutningslös i fem veckor! Fem veckor utan bredband, uschianemej! Jag kunde inte heller sänka bredbandshastigheten, "Det kostar trehundra kronor att sänka den". Nää, trehundra spänn till skit-Telia, inte en chans!
När jag bokat Tele2-bredbandet och gjorde den förväntade uppringningen, så säger killen på Telia att det blir en ny uppsägningsperiod på tre månader! De har ju verkligen gjort allt för att krångla till livet för oss! Om jag inte öppnar bredbandet, så blir jag anslutningslös i fem veckor! Fem veckor utan bredband, uschianemej! Jag kunde inte heller sänka bredbandshastigheten, "Det kostar trehundra kronor att sänka den". Nää, trehundra spänn till skit-Telia, inte en chans!
Kommentarer
Oftast är det bäst att tänka efter innan man går till handling.
Jävla krångelpellar, USCH vad jag hatar sån't där :(
(fattar noll själv)