Reklambrev

Jag har fått snigelpost, ett brev från Bonniers bokklubb med erbjudanden som de anser att jag inte kan låta bli att acceptera!

Jag får en hel rad fina förmåner, bl a 2 böcker eller en bok plus dvd, två uuuunderbara frukostset och värdet av detta erbjudande är Hela 1 783 kronor. Allt jag behöver göra är att betala 19,90 kronor styck för böckerna plus porto. Dessutom måste jag köpa böcker ur 3 av månadstidningarna, men det skriver de inte med stora bokstäver! Jag kan avslöja för er, kära läsare, att reklamen åkte i återvinningen direkt!

Jag har en hälsning också, till min favoritmoster. Det var en kvinna i Skillingaryd som började prata med mig i Icas kassa. Hon sa att hon tyckte jag var lik Mona Rohdin, jaså sa jag, det har jag aldrig hört förr;^) Det var en kvinna som tog realen samtidigt som mamma, Kerstin K hette hon då. Hon har bott i Bredaryd och umgicks med Lisbet och Gunnar. Hon kom ihåg att hon träffade min moster då! Så, då var den hälsningen framförd också. Vill du höra mer så får du ringa, men inte lö, sö, må förmiddag, Göran jobbar natt då!!

Kommentarer

Lasse sa…
jag trodde du var så pass gammal så att du vet att man får nåt "gratis".
Alla företag finns för att tjäna pengar, det är flera år sen jag slutade öppna liknande brev för det finns alltid en hållhake!
Annanann sa…
Jag fick en "fin" apelsinskalare också, den låg i försändelsen!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!