Det gick lättare än jag trodde

att få bilen fixad! Någon med stora fötter hade suttit och sparkat på säkringarna vid passagerarplatsen, så reparatören tycker att jag ska köpa storfot mindre skor eller möjligtvis sparkbyxor;^)

Jag har sagt till vederbörande att han i fortsättningen får sitta i baksätet, då fnös han åt mig!!!

Är det någon som vill följa med till Huddinge och hjälpa mig slå ihjäl några timmar medan jag väntar på Linus, Göran ska inte följa med och jag tänkte att man kan ju alltid gå i affärerna vid Kungens kurva om inte något bättre dyker upp!

Kommentarer

Kraxarna sa…
Tack så jättemycket för nomineringen! :D
Anonym sa…
Skulle vilja se ett kort på storfot i sparkdräkt :D
Anonym sa…
läste att ni haft problem med bilen.tycker att det låter som det är en ford.jag kommer uppifrån dalarn o här går det inte att ha ford för det är långt mellan verkstäderna (flera mil). så vi kör volvo eller subaru hälsningar dalmasen.
Anonym sa…
Svar Anonym.

Fords snikmodell Volvo son snart är Kinesiskt känner man ju till men vad är en Subbabubba för något?
I Dalarna verkar det för övrigt mest bo inflyttade smålänningar, skåningar och Danskar. Gäller även det s.k. hockeylaget.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!