Här händer det saker!

Göran och jag har fått tillbaka våra pass, med istämplade visum till Indien! Nu kan vi kolla efter restresor, yeah!!!

På onsdag ska jag (ev Göran också) följa med Linus till Huddinge, Linus ska dit för att göra nästa test för Lokförarutbildningen!!!

Bilen började krångla i fredags, j***a elektronik. En kontrollikon på instrumentpanelen började lysa, i handboken stod att det var elektronikfel. När brorsan kopplade upp datorn så visade det sig vara "omgivningstemperaturgivaren" som var ur funktion. Ola nollade den för att jag skulle slippa se eländet, jag backade ut ur garaget och då tändes kontrollikonen igen! Problemet är bara, att fläkten inne i kupén inte går heller, så det immar igen. Kan de verkligen ha monterat grejerna så att de slår ut varandra på nåt sätt? I helgen har jag lånat Linus bil, tur att den finns tillgänglig! Hur det går om han börjar i Huddinge i februari vet jag inte, men förhoppningsvis så funkar Focusen i fortsättningen!

Kommentarer

Anonym sa…
... ni behöver inte visum till Huddinge, va?
Annanann sa…
Det har jag glömt att kolla;^)
Jeanette sa…
Nä, det är bara till innerstan de har tullar!
Indien? Ni ä la för Goa!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!