Jag lyckades!!!

*Gör vågen* Här har jag suttit och bevakat klockan, biljetterna släpptes klockan 10.00! När jag väl kunde komma in på bokningssidan, så var det segt som sirap, sidor hängde sig och jävlades! Jag lyckades i alla fall till slut få tag på varsin biljett åt mig och maken!!!! Till vadå, undrar ni kanske? Till Peter Lemarcs konsert i Konserthuset i Göteborg, den 30 september nästa år! Göran har egentligen eftermiddagspass den dagen, men det är ju bättre att gå på konsert än att jobba!

Göran vet ju inte om det än, han har jobbat i natt och ligger och sussar sött! Jag hoppas att han blir lika glad som jag blev, när det funkade till slut!!!!

Kommentarer

Jeanette sa…
Grattis!
Vi lyckades få se honom i Uppsala under förra turnén. Och det var helt magiskt!
Såg en av hans sista shower på High Chaparall innan uppehållet - andra tider då...
Hörde honom på bokmässan och beställde senare boken, med signerad CD och allt.
Men idag var det hjärnsläpp, missade totalt att det var biljettsläpp.
Annanann sa…
Vi har också sett honom på Chappis en gång i forntiden;^) Det var ju synd att du missade det den här gången, men det kanske blir extraföreställningar under den här turnén också, som under förra!
Jeanette sa…
Det var den turnén där tjejen med den blå fiolen var med, som vi såg på Chaparall. Kanske samma Ni?

Kollade biljettläget nyss. En måndag i Sthlm skulle funka för oss, men det var bara menybiljetter kvar med hyfsade parplatser, vilket inte kändes så prismässigt lockande.
Annanann sa…
Men, kolla gästboken! Där kommer han att meddela extrakonserter:
http://www.lemarc.se/gastboken.php

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!