Konstiga drömmar!

Jag somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden, i princip, men sedan vaknar jag efter ett par timmar. Det händer inte varje natt, men när det händer så har jag oftast drömt att jag glömt ta mitt Levaxin. Detta är ju konstigt, eftersom Levaxinet tas på morgonen och inte på kvällen! Det händer till och med att jag är uppe och ute i köket i den fasta förvissningen att jag glömt tabletten. Är det bara en allmän oro för att glömma bort medicinen, eller är det något djupare? Ja, inte vet jag, jag kommer säkert inte att få reda på det heller, men det är obehagligt att vakna stående i köket!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Har du precis börjat ta medecinen eller? Isåfall är det nog säkert så att du är orolig för att glömma. Det går nog över när du kommer in i rutinen och din hjärna fattar att det är på morgonen som du ska ta den. Vad hjälper det mot?
Annanann sa…
Jag har medicinerat i 2 ½ år nu!? Den medicinen är ett sköldkörtelhormon, som jag får ta efter att ha opererat bort halva sköldkörteln.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!