Jaha, 'nästan' hjärtstillestånd!

Alltså, släppa in ett mål med mindre än en minut kvar!!!! Nåväl, Hv har väl visat vilka som är bäst på "sudden death"spel, risken är väl bara att Djurgården är revanschsugna i morgon så det blir väl hjärtsnörp igen då!

Jag är glad att inte Hv-supportrarna visar lika dåligt omdöme som Djurgårdssupportrarna gör, kasta in saker på isen? Det stör ju alla spelare, spelare som är taggade och vill fortsätta spela blir tvingade att vänta! När dessutom "supportrarna" gör det på hemmaplan........

Det finns grupper på facebook som går ut på att hata motståndaren, för mig kvittar det vilka motståndarna är, allt jag känner för motståndarna är likgiltighet, för jag älskar mitt lag!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!