Nu lär man sig saker!

Här lär man sig en massa nya saker, till exempel hur man får in länkar under sin header! Som ni antagligen ser, så har jag lyckats få in en "linkbar" på min sida. Tanken var att lägga denna med länkar till olika receptkategorier, men det gick ju inte. I stället länkar jag till några viktiga sidor (ja, de är i alla fall viktiga för mig) som jag tycker att ni ska hålla koll på. På sidan "mina recept" så är tanken att receptarvet från tidigare generationer ska läggas upp, plus lite nya recept väl värda att pröva!

Kardemummakakan som jag började med att lägga upp, är ett recept som jag "hittat" via googlesökning, det är en god kaka som passar till kaffet. Våffelreceptet däremot är avskrivet ur mammas receptbok, det är möjligt att hon skrev av det från mormor. Det kommer att komma mera, med tiden och när andan faller på. Är du ute efter något speciellt recept som du tror att jag är innehavare av, hör av dig så får vi se om jag kan hjälpa till.

Har du något recept som du vill att andra ska få ta del av, skicka det till mig så kan jag "blogga upp" det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!