Nyckelleken, igen!

Jag kom ner från datorn för några timmar sedan, G gick och kliade sig i huvudet och undrade var tusan han hade gjort av dem! Vad letar du efter, frågade jag? Vad f*n, jag hade ju dem svarade han då! Vilka då? Mc-nycklarna, var f*n gjorde jag av dem!

Har ni hört det förut eller? G kan inte hålla reda på sina nycklar! Jag har gjort en "husrannsakan", det var bara att leta! En timme tog det för mig att hitta dem, G hade ju lite annat för sig eftersom strejken blåstes av! Var hade han då lagt dem? Inte på det första stället man letar direkt (för då hade det inte blivit någon berättelse), de låg på snickarbänken i verkstan, han hade dessutom mycket noga låst dörren, hängt den nyckeln på sin plats, och låst där också! Många nycklar att hålla reda på, kan det bli!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!