Planera, med mera!

Lilleman fyller 18 år på söndag, nu har vi väl bestämt att det ska firas just på söndag! Varför krångla till livet för sig! Linus tar bilen ner den här helgen också, jag har lovat honom att få fisk till lunch i morgon om han hinner hem till dess! Det trodde han att han ska göra!

I morgon ska jag till af på förmiddagen, får se vad de har att säga mig, som jag inte redan vet!

Sedan är det väl dags att baka lite till helgen, jag kan inte förbereda för långt i förväg, frysen är redan full! Egentligen borde de uppfinna en frys med flexibelt lock eller dörr, beroende på om det är box eller skåp! Alltså, sådana som det finns lock till Tupperwareburkar! Lägger du i lite på råge, så buktar det ut i motsvarande grad! Varför har ingen uppfunnit nåt sånt?

Kommentarer

Vanja G sa…
Ja, det kan man undra... det kanske bara ligger och väntar på att just DU ska uppfinna det? ;)
Annanann sa…
Nä, nu har jag sått ett frö, det får räcka!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!