Oroliga fiskar!

G:s fiskar ser oroliga ut, det kan ju bero på att de ska få mat av mig i morgon bitti, eftersom G jobbar natt. När han jobbar natt så kommer han hem och hinner somna innan fiskarna vaknar. Detta gör ju att jag känner ansvarets tyngd på mina axlar, de skvallrar nämligen för honom om jag glömmer bort dem. Han påstår i alla fall att han ser på dem om de inte har fått mat! Jaja, det är bara två morgnar, sedan återställs rutinerna igen!

På fredag morgon går G av sitt skift, för att vara ledig till onsdag, då är det förmiddagsskift, likaså torsdag. Då måste jag mata igen!!!! På fredag nästa vecka har han eftermiddagsskift, sedan är han ledig igen. Tungt schema har han!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!