Släpphänt!

Ja, det måste jag erkänna att jag är. Troligtvis är det vad man kallar "karpaltunnelsyndrom" som spökar, jag har svårt att greppa pennor och det är jobbigt att bära kassar. Det är naturligtvis vänsterhanden som spökar, jag är ju trots allt vänsterhänt, så nu får jag försöka få en tid hos läkare. Det är ju bra att få en diagnos på problemet. Ser ni mig gå omkring och vifta med fingrarna, så är det för att få igång blodcirkulationen! Det har inte hjälpt ännu, men trägen vinner!

Vi har börjat med planerna på festligheterna i sommar också, jag har åtminstone bokat lokal för det stora firandet, mer information kommer så småningom, det enda som är säkert just nu att om du vet att du tillhör den utvalda skaran, så sker evenemanget den 17 juli, se till att vara ledig då!

Det kommer troligen att bli en kräftskiva i augusti, för en mindre skara människor, mer om detta längre fram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!