Trött!

Jag är trött idag, det kan bero på att vi var och hämtade post och matade fiskar i Skänninge igår. Knappt 25 mil blev det väl innan vi var hemma igen. Nu har tjejerna kommit också, så vi hämtade dem vid resecentrum i Staan på hemvägen. Dessutom var vi hos Ola och lånade husbilen, för att få det att funka med sovplatser! Markus och Sofie sov där, Elin sover fortfarande i Markus sköna säng!

När vi matade fiskarna i Skänninge så passade vi på att sätta upp en "utfodringsapparat", som ska lämna mat med jämna mellanrum. Denna apparat hade bruksanvisning på cd-skiva, problemet var bara att Linus dator står i Vaggeryd eftersom han har "LIA = Lärande I Arbete" i fem veckor till! Denna LIA har han i Nässjö, så han bor i Vaggeryd under tiden. De första två veckorna har han "bangårds-LIA", det ska han alltså ha nästa vecka också. Sedan blir det "åk-LIA", då får han köra tåg. Nu orkar jag inte berätta mer, utan jag går och duschar istället!

Kommentarer

Lasse sa…
Ett tips nu när du snyggar upp bloggen!
Öppna bilden i ett redigerinsprogram och klipp bort hälften av himmelen och sanden så bilden blir max 50% av nuvarande höjd!
Då ser man något annat än bilden när man går in på bloggens startsida ;)
Annanann sa…
Är det bättre så!
Lasse sa…
Mycket bättre, men jag skulle tagit bort lite till. Bilden kommer att va fin ändå =)gualm
Annanann sa…
Jag vill ha himmelen som bakgrund för bloggrubriken och bloggbeskrivningen, tar jag bort för mycket så av himmelen så tycker jag att texten döljer bilden! Stranden är lite kuperad, så därför vill jag ha med en del av den.
Lasse sa…
jag tipsar bara, du bestämmer! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!