Varghatarna!

Jag vet inte om ni tittade på "varghatarprogrammet" på TV i går. Dessa patetiska tjuvjägare, som anser att de kan bevisa att ryska vargar inplanterats i Sverige. Sedan står de och säger att vi faktiskt lever i en demokrati, men är inte alla röster i en demokrati lika värda. Om det skulle bli en omröstning om vargens vara eller inte vara, så är åtminstone jag övertygad om att vargen skulle ha sin framtid säkrad. Men då påstår säkert dessa tjuvjägare att det är valfusk, sedan fortsätter de med sina anarkistiska planer på att utrota vargen.

Nu har de ju dessutom hotat att "göra likadant" med dem som försöker stoppa dem som med vargarna. Så om jag försöker stoppa tjuvjakten så ska de väl antingen skjuta mig, eller förgifta mig med råttgift eller glykol!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!