Så kan det gå när inte haspen är på;^)

Tuula önskade recept på "kärleksmums" på receptbloggen. Naturligtvis efterkom jag hennes önskemål i går. Nu bar det sig inte bättre än att jag "hittade" ytterligare ett recept på "kärleksmums", så titta in idag också. Detta blir en tjockare kaka som ser jättegod ut. När jag bakar så använder jag gärna Euroshoppers bakplåtspapper, för de är större vilket innebär att jag slipper lägga två papper omlott på plåten. Dessutom vill jag puffa för mitt specialknep, smöra plåten innan du lägger dit pappret, då ligger det stadigt och flyttar sig inte när du breder ut smeten!

Jag hade tänkt ha med en bild här, men det vill inte datorn vara med om. Den bara tuggar på om "hämtar bild" men det händer inget. Vadå inget tålamod, det ska väl inte ta hela kvällen att lägga in den på bloggen?

Kommentarer

Tuula sa…
Du får lägga upp en bild vid ett annat tillfälle ;p och tack för receptet, ska baka kärleksmums nån dag :)
Annanann sa…
Nu finns bilden inlagd under receptet!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!