Åh vad trött jag blir på Tele2!

Nu på morgonen berättade Markus att Tele2 ringt och erbjudit mobilt bredband! Har jag inte varit med om det förr? Men, den här försäljaren insåg att Markus är 18 år, så han har rätt att godkänna avtal! Det gjorde han för att försäljaren var så jobbig! Men, jag vill ju inte ha det. Nu blir jag tvungen att ringa till Tele2 för att fixa detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alan Kocevic, kan du inte få dem att sluta ringa? Jag kommer bara att sluta som kund hos Tele2, oavsett vad det kostar hos någon annan, bara för att slippa dessa "amerikaniserade" försäljare som tror att det inte finns några konsumentköplagar som gäller dem!

Kommentarer

Anonym sa…
Oh, så det är vad jag har att vänta mig, nu när dottern snart fyller myndig!!
Annanann sa…
Du kan ju hoppas på att din dotter är smartare än min son;^)

Tack för att du tittade in!
Anonym sa…
Hej Annanann,

Jag hoppas att din son redan har fått hjälp med att ångra det Mobila bredbandet som tecknades i fredags. Tänkte passa på att kolla om du blivit erbjuden spärr som uppringande försäljare som vi kan lägga in på dina telefonnummer. Annars kan du mejla mig dina telefonnummer så lägger jag in denna spärr till dig.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindel, Tele2.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!