Dagens göromål!

I dag skulle jag vara på Arla på förmiddagen, för att träna plocket! Jag infann mig för tjänstgöring innan klockan 8.00 för då skulle jag vara ombytt och klar för arbete! Det var tänkt att vi skulle jobba till klockan 12.00 men jag hade en lista som jag plockade på, så jag gjorde klart den. Klockan 12.30 stämplade jag ut, för att gå och käka och sedan träffa jobbcoachen. Vi fick på morgonen erbjudande om att jobba hela passet, men det funkade ju inte riktigt för mig.

När jag träffat min coach så ringde jag till Arla och frågade om jag skulle jobba på eftermiddagen, det fick jag gärna, så innan klockan 15.00 var jag tillbaka och arbetade till nästan klockan 23.00.
Då hade jag varit igång sedan 6.30, så jag är ganska mör nu, och ska snart gå och lägga mig! I morgon och på fredag ska jag också jobba, fast bara på eftermiddagarna och inte hela dagen alltså!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!