Jobba, jobba, jo-obbaaa!

Med tanke på att jag varit mellan två jobb så länge nu, så har det helt plötsligt blivit riktigt körigt! Jag har ju fått en 10%-ig tjänst på Arla, men så här har min vecka varit:

Måndag 2/8 introduktion inför anställningen på Arla Foods!
Onsdag 4/8 8.00 - 12.30 testa på truckkörningen! 15.00 - 23.00 skarpt läge, plocka mjölkprodukter för glatta livet!
Torsdag 5/8 14.42 - 23.15 Skarpt läge igen!
Fredag 6/8 13.42 -21.50 Jobbade jag också, börjar lära mig nu!

Shit, jag kommer ju upp i heltid om detta fortsätter. På söndag jobbar jag 14.30 - 23.00 om allt går som det ska,detta är mitt ordinarie pass! Nästa vecka har jag fått kvällspass, hela veckan dvs måndag till fredag. Efter det får vi se, men det finns hopp om inkomster även då!

Kommentarer

Lillebror sa…
Jag är glad för din skull men vet vilken omställning det blir när man varit hemma länge. Hoppas du snart kommer in i det och att du får jobba så mycket som möjligt inom lagens ramar ;)
Annanann sa…
Trött är jag åtminstone! Och, i och med att det inte är någon plock på lördagar, eftersom det då är underhåll, så klarar väl sig arbetstiderna! Jag jobbar ju idag, men nästa söndag ska jag vara ledig!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!