Lugn morgon!

Jag sitter här, ensam i det stora huset! Markus är i skolan (för omväxlings skull), tredje året på gymnasiet borde väl vara intensivare än  det är på Fenix kunskapscentrum? Göran har tre jobbpass denna veckan, förmiddag i dag och i morgon, eftermiddag på fredag. Själv börjar jag jobba klockan 14.42 i eftermiddag. I morgon ska jag börja någon gång mellan 11 och 12, för att sedan jobba tills jag gjort mitt pass, mellan 19 och 20 någon gång! Jag jobbar även fredag, då börjar jag 13.42 till omkring klockan 22.00!

Som ni förstår, så träffas jag och min gubbe inte så mycket när både han och jag arbetar, men i morgon kväll kan det mycket väl bli räkor igen! Det försöker vi hinna med (och gör det ganska ofta), i måndags till exempel åt vi räkor klockan 21.30. Mysa på udda tider börjar bli vardagsmat för oss! Det händer lite då och då att vi äter räkor vid 23.30, när jag kommer hem från arbetet! Det är riktigt mysigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!