Idag

Har jag varit i Staan och bytt lite grejer, eller rättare sagt: lämnat tillbaka grejer med öppet köp! Vi bytte lite julklappar i Byn också när vi ändå var i farten! Som ni förstår så fick jag byta min lediga dag från i går till i dag, så jag har två dagars ledighet innan det är dags att träna armmusklerna igen!

Jag har haft sån fruktansvärd klåda på ryggen ett tag nu, mestadels på den där fläcken mitt på ryggen som man inte kommer åt att smörja själv. Jag är tyvärr ganska dålig på att smörja in mig och det är ju därför klådan kommer! I eftermiddag, eller snarare framåt kvällen, så tog jag tag i det hela och gjorde i ordning ett bad åt mig, med barnolja och badskum. Lite varmt blev det, jag fick sitta och spola kallvatten ett tag för att överhuvudtaget kunna stoppa ner fötterna i vattnet. Så småningom kröp jag i vattnet i alla fall, det var fortfarande så hett att det nästan brände mig! Efter badet tog det över en timme innan jag återhämtade mig och slutade eftersvettas och ha hög puls! Men jag fick bukt på klådan i alla fall!

Nu vill jag bara önska er ett Gott Nytt År, eller som pappa brukade säga: Gott nytt hjul på den gamla kärran! Vi hörs nästa år!!!!

Kommentarer

Vanja G sa…
Gott nytt hjul på din gamla kärra också :) Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!