Det har varit förkylt!

Det har varit fruktansvärt jobbigt med förkylningen den här gången. Som tur är så drabbas jag inte så ofta av förkylningar, men nu har jag varit dålig hela veckan. Det börjar släppa nu, så jag kan säkert jobba på söndag. Jag har varit lite orolig, särskilt sedan en av mina Facebook-vänner talade om att hon varit sjuk i två veckor. Jag nöjer mig med en vecka, i alla fall hoppas jag att det räcker så!

I kväll tänkte jag att vi ska äta räkor, det tröttnar man väl aldrig på, eller? Jag läste i Allers att man bör äta fisk och/eller skaldjur två till tre gånger i veckan, vi åt strömming i går så då klarar vi veckoransonen den här veckan. Mina vänner på FB tror nog att vi lever på räkor, det får de ju gärna tro för vissa veckor kan det bli räkor flera gånger, beroende på hur vi jobbar.

Maken ska eventuellt sätta sig på skolbänken igen, 14 februari börjar han i så fall i Mjölby. Jag kan inte skriva mer om det just nu, vi får se senare! Är det någon i bekantskapskretsen som är nyfiken så finns ju telefonen tillgänglig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!