Vi får se om jag har fyndat!

Junghans damklocka i Titan .Perfekt för nickelallergiker.
Jag satt här och väntade på att auktionen på en titanklocka skulle gå ut. Den pågick till klockan 18.20 och jag väntade med spänning! Det gäller ju att vara "på" vid Tradera-auktionerna, för det händer mest precis i slutet! När jag satte mig här, 25 minuter innan auktionsslut, så var två bud lagda. Den första hade bjudit utropspriset 75 kronor och hade blivit överbjuden med 76 kronor. Det var ju vad jag kunde se av auktionen så långt! När det var en minut kvar så la jag mitt bud, jag bjöd 257 kronor, för att vara svår att överlista! Jag vann auktionen på 77 kronor plus frakt på 24 kronor! Totalt kostar denna begagnade, fast oanvända, klocka 101 kronor. Nu blir det spännande att se om och när den kommer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!