Måndag med magsjuka!

Vaknade av att telefonen ringde och gick upp för att svara. Folktandvården sökte maken, som tyvärr hade åkt iväg till sina studier i Mjölby! De ville ha hans mobiltelefonnummer, men det kunde jag inte utantill. Min mobil var avstängd, och upphängd i sladden för laddning! Dessutom, jag är nog inte jättetrevlig när man ringer och väcker mig.

Nu har jag ont i magen som tusan, inget Zumba idag för mig! Det blir att ta det lugnt, äta något lätt och hoppas på att magsjukan går över. Jag har ringt och sjukanmält mig på jobbet, så jag är hemma hela dagen. Svarar jag inte i telefonen så är jag ute och hämtar ved, alternativt i källaren och tvättar eller så sitter jag på Gustavsbergstronen!

Kommentarer

Renée sa…
Jag är INTE avundsjuk på dig vill jag lova! Hoppas du snart kryar på dig, kram.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!