Snart är semestern slut!

På måndag börjar jag jobba igen, enligt det ordinarie schemat. Det innebär att jag jobbar måndagen, sedan har jag fridag på tisdag! Lagom inskolning till arbetet måste jag säga!

I går var jag hos läkare för att kolla öronen, inbuktande trumhinna på vänsterörat var hennes dom. Nu ska jag spreja med cortisonspray en gång om dagen och tryckutjämna då och då! Vi får väl se hur det går! Om inte hörseln är bättre om en månad så ska jag göra en hörselkontroll då, så fortsättning följer!

I måndags hade jag en vän på snabbvisit här, hon passerade på sin väg mot skåneland och passade på att överräcka 2 burkar nyslungad honung. Det gjorde inte ont att äta den, kan jag lova! Både tågföraren och jag smakade, av ren nyfikenhet, på den direkt!

Kommentarer

Nästa år ska du få ett par burkar av den tidiga maskroshonungen, den är snäppet bättre, och lite tjockare. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!