Dåligt samvete!

Det har jag, eftersom det är dåligt med uppdateringarna här! Men jag jobbar ju heltid och när man är instängd i kylen hela dagarna så händer det inte så mycket som man kan skriva om! Jag antar att ni inte vill veta hur många mjölkpaket jag har plockat idag, eller att Keso rosa bandet fick restas eftersom den tagit slut! Det är sådana spännande saker som inträffar i mitt liv just nu! På fredag har jag fridag, eftersom jag jobbade i söndags. Söndagsarbete innebär att man har fridag någon gång under veckan, så ni förstår att jag jobbade i söndags också!

 Måndagen den 7 november har jag begärt ledigt, jag har fortfarande inte fått ledigheten beviljad, men vi har tänkt åka på kryssning då! Kryssningen är bokad och betald, så jag förutsätter att jag får ledigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!