Morrrrrrrr! Open office!!!!!!

Alltså, jag fick gå från jobbet idag för att jag hade en dunkande huvudvärk! När jag kom hem serverade äldste sonen kaffe, yngste sonen lät bli att spela musik! Efter kaffet så lade jag mig på sängen en stund för att lugna ner huvudvärken, kaffet och vilan gjorde susen och jag satte mig vid datorn för att renskriva ett personligt brev som finns insparat sedan tidigare! Förr har det gått ganska lätt att ändra det som man vill ha texten, men eftersom maken tycker att Officepaketet tar för stor plats på hårddisken, så har han installerat openoffice istället! Om openoffice tycker jag INTE! Nu ska jag försöka skriva ett nytt CV istället, tyvärr är det ju fortfarande openoffice som jag har till mitt förfogande!

På torsdag kommer maken hem, gissa vad han får göra då!!!!!!!

Håll tummarna för mig! 

Kommentarer

Vanja sa…
Håller tummarna!
Men lär dig för all del att använda OpenOffice också, man vet aldrig när det kan komma väl till pass ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!