Fest i lördags

på Huskvarna folkets park. Det var mycket folk och god mat med efterföljande dans. Tyvärr var det en som råkade kliva mig på utsidan av foten, därför sitter jag hemma vid datorn nu istället för att köra kpv-truck på Arla i Staan! Jag har letat fram kryckor ur förrådet för att inte belasta foten alltför mycket, så förhoppningen är att det ska bli bättre inom några dagar! Det känns hyfsat så länge jag hasar omkring i fårskinnstofflorna här hemma, men när jag tar på mig höstkängorna så får jag problem. Det är då man inser att man inte kan använda arbetsskorna på några dagar!

Bilder från festen finns här!

Jag hoppas att ni som läser detta mår bra, annars får ni krya på er så hörs vi igen när jag har inspiration att skriva något nytt här!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!