Slinta, slant, ...........

Nu var det halt under galoscherna, eller "pinke"-tofflorna var det ju! Jag var på väg ner i tvättstugan i går, med ett par byxor som skulle in i maskinen! Det hade snöat och regnat om varannat hela förmiddagen, men G hade sopat undan i källartrappan. När jag klev ner på översta trappsteget, så försvann foten under mig och jag landade TUNGT på häcken, slog i armbågen i kanten och smällde på något sätt i handen också! G kom precis lagom för att se mig sitta där helt chockad, men jag tog mig upp och gick ner i källaren. G tog under tiden och saltade trappstegen för att få bort isen.

 I dag ska jag till Läkarhuset i Staan för undersökning, vi får väl se om doktorn skickar mig på röntgen eller vad som händer! Jag lovar att berätta mer senare!

Kommentarer

Vanja sa…
Aj aj aj... usch, det låter verkligen inte bra :(

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!