Jag tävlar hos Äppelblomman!


Vill du också tävla kan du klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingen! 

Det här schampot har jag börjat använda, eftersom det jag använde tidigare har ändrats och jag får klåda i hårbotten av det. Det här fungerar bra, det är skönt eftersom det är jobbigt att leta efter något som inte ger klåda, mycket klåda kan det bli under tiden man testar nytt!

Håroljan som ingår i vinsten ger en otrolig lyster åt håret, har man längre hår så gör det att håret blir lättare att reda ut dessutom!

Kommentarer

Renée sa…
Jag måste ju vara mked på den tävlingen, allt som är bra för hud och hår vinner vi gärna:-))
Den lilla orkidéen växer så det knakar, snart är den inte pytteliten längre! KRAM från mig!
Annanann sa…
Det är bra, var med och tävla du också!
Skönt att bebisorkidén trivs hos dig, jag har en till på gång!
Ninja sa…
Tittade in via en länk och såg en härlig header...

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!