Nu har den kommit!

Kallelsen till Ögonmottagningen i Linköping! Jag tror att det är planerat operation den dagen, men man vet ju aldrig med läkare! Hos en del läkare så vill de ju göra en grundläggande undersökning först, innan de gör något ingrepp. Jag har iallafall fått en blankett där man ska skriva in mediciner man använder, närmaste anhörig, om man vårdats på sjukhus de senaste åren och liknande saker! Det får mig att tro att operation är planerad till den dagen, den 19 december klockan 13.00. Jag ska ringa dit i morgon dag när jag vaknar, deras telefontid var redan över när posten behagade komma!

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till "syrran" håller tummarna för dig. Kram Ulla
Jeanette sa…
Hoppas allt går bra! Så Du hinner hem tills tomten knackar på! Go´Jul förresten!
Annanann sa…
Det är tydligen så att läkaren ska göra en egen bedömning, ingen operation än alltså!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!