Hoho jaja! Här är jag igen!!!

Fick problem med urinvägsinfektion i onsdags, kunde inte gå så hemskt långt från toaletten! Bosatte mig sedan mer eller mindre på toaletten under natten (tur att vi har två toaletter).

I går morse när jag vaknade så hade jag 38,2 i morgontemp, så jag ringde läkarmottagningen! Fick komma dit och lämna urinprov (4 timmar i blåsan, vilket skämt), klarade 2 timmar åtminstone! Det visade sig att jag hade en "uppåtgående" urinvägsinfektion, så jag fick penicillin! Penicillinet verkade ganska snabbt, så jag mår mycket bättre i dag!

Jag skulle till affären, så jag tänkte ta en promenad (det tar ju bara 20 - 25 minuter dit). När jag gått i ca 10 minuter så gav jag upp och gick hem igen. Jag var visst inte så pigg som jag trodde! Det blev bilen till Vaggeryds centrum istället!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!